10 Augusti

Det blev visst lite uppdatering, även fast jag inte är hemma =)
Har precis varit i stallet (hos ingrid o stig såklart) o ridit en sväng på Elvi. Hon är nu bra så det är jätteskönt.
Hon är sjukt pigg, så snart som vi har skrittat o travat lite till så ska vi ut o få bort all energi.
Jag fick en  diss av Triss förut. (hahahah, jag är sjukt bra på att rimma) Hon skulle kommit hit o hållt mig sällskap, MEN NEJ! 
Så nu får jag sitta här själv =(okej, inte för att det är tråkigt på nått sett. Men man kan ju låssas x)
Nej, men det är skönt att vara här ute på landet, nära till Elvi, har hand om djur (hund, katt, kanin o en häst till)
Så jag har ju att göra, o sen senare i veckan ska jag stadat ingrids stall =) (tjäna lite pengar)
Nej, nu ska jag äta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0