25 Augusti

ojoj, vilken dålig uppdatering, jag har inte skrivit på två veckor, det är dåligt gjort av mig.
Det har inte hänt så mkt ialf, det har varit Augustifestivalen ;D det är ju ialf kul!. Träffade massa folk där.
Sen den fredagen så va det fest hos Drika =) It was fun!
Elvi och jag har tränar massa nu =) och det går super. det är tävlingar snart också! Den 20/9 har LillaHageby
Och den 27/9 har vi våra tävlingar!  Det ser jag fram emot!

Nu har skolan satt igång igen, det är väl sissodär. Men det tycker väl alla.
På svenskan håller vi på att skriva CV, personligt brev och meritförteckning, jag tycker det verkar kul!
Jag ska ju skriva ett seriöst personligtbrev o skicka in till det jag vill ha sommarjobb =)
Hoppas jag kan få dit jag vill.
Nu tycker jag att jag varit duktig och uppdaterat lite.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0