4 Augusti

Hej!
Länge sen nu...
Men det har inte hänt så mkt, bara att jag har följt med Trissan till hennes pappa i sthlm en natt. Sen blev vi hämtade av Kjell och bussen, o den va vi tvungna att lämna. Så vi var uppe i Dalarna o vände x) haha.
Men det va ju kul att få se lite av Sverige...

-Idag fyller min lillebror Liam år =) Så grattis till honom.

-Elvi är skadad... Mindre roligt. När jag skulle hämta henne i hagen idag så såg jag att det stack ut ngt från bogen, jag blev ju helt blek i ansiktet o va nära på att svimma, blev fan livrädd.. Men sen så kom Lotta ner o kolla på det, o det visade sig att det va ngn sena eller ngt som hade svullnat upp. Uppfatta inte riktigt vad hon sa, för jag va ju fan livrädd att det skulle va värsta livsfarligt.
Men Elvi får gå ut i hagen somvanligt..  Så håller allt på att hon blir bra igen så vi kan fortsätta rida igen!

Och så har jag fått reda på att Lilla Hageby har deras tävlingar samma helg som NORF, som jag hade tänkt o åkt på... Så får se vilken tävling jag väljer..
Ajja, nu har jag skrivit tillräkligt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0