1 December

Ojoj! Det är redan december. Gud vad tiden går, det är 23 dagar kvar till jul.  Idag har det varit en jättebra dag. Den har gått fort och jag har haft kul i skolan. Sen var det stallet, hade insläpp, sen så har elvi tappat en sko, såå det blev ingen ridning idag, det kommer det inte bli förens fredag, då hovslagaren kommer och slår på skon. Så det får bli mycket pyssel med henne i veckan istället! det ser jag fram emot.

Jag har inte så mycket att skriva idag, så det får bli en kortis, men jag måste ju bara säga att Lina har varit snäll och förklarat för mig hur man lägger upp videos nu! Det ska bli riktigt kul och kunna ladda upp filmer på Elvi och mig!

Så här kommer ett smakprov :D

Här kommer en film då vi hoppar 1 meter på skärlunda den 21/11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0