13 December

Lucia idag...

Dåligt med uppdatering. Men nu är jag här. Helgen har varit bra, första helgen på länge som jag inte behövt ta med mig skolan hem.  I fredags så fyllde Trissan 18 år, så jag var hemma hos henne. I lördags så tog jag det lugnt åkte till stallet på fm och sedan åkte till Skogslotten för luciashow. Idag så var det luciafika i stallet vid 12, så jag åkte dit vid 10, red ut i snön innan, det var jättemysigt tyckte både Elvi och jag.  Sen åkte jag till pappa och nu är jag hemma, jag har även fått hem den lilla hamstern. Ja, det var lite av min helg. Orkar inte skriva så värst mycket idag, få be om ursäkt för det. Nu ska jag sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0