15 December

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra.

Ja, undra om vintern har kommit till Norrköping nu?! Jag tycker den borde det.  Både jag och Elvi älskar snön. 

 Som sagt har ju jag hand om min kusins hamster nu och jag måste säga att det är den tystaste hamster jag varit med om. Jag tror hela tiden att hon är död eller något för att hon är så tyst. Hon kanske inte trivs eller något, men det får vi hoppas att hon gör!   Hon tycker väl bara att det är lite konstigt nu i början.
Igår så red jag och Elvi ut en sväng och hon var väldigt pigg och framåt, det är trevligt! Men just nu så har inte hon några snösulor så det gör att hon får stylltor och det är inte lika kul när hon är framåt och man ska gå på en hal väg. Men det har gått bra hittils. Peppar Peppar!
Idag så får Elvi stå eller så ska jag tömköra henne en kortis, för Moster och jag ska ju på kurs idag igen.
Men det blir mycket pyssel idag med henne i vilket fall =) 

Nej, nu måste jag fortsätta med det jag höll på med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0