18 December. Morgon

Nu är det såhär att jag går på jullov idag! Det ska bli så skönt. Men igår så fick jag en tanke som var lite skrämmande. Tanken och känslan var att man kommer sakna skolan lite. Det kanske bara var en "engångskänsla", haha, det får vi hoppas i alla fall.   Men det kommer vara så skönt att kunna åka till stallet när det är ljust. Det är något jag ser väldigt mycket fram emot. Jag kommer kunna tillbringa mycket tid i stallet, det är så skönt att slippa tänka att det är skola imorgon och man måste åka hem eller att man måste gå och lägga sig så man orkar upp. Nej, så kommer det inte att vara i ca 3 veckor, det kommer vara så skönt och avslappnande. Man har inga krav på sig, man kan bara vara. 

 

Nej, nu måste jag göra iordning mig. Ska vara i kyrkan kl kvart i 12. Jag som är så seg borde börja redan nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0