2 December

Har vintern kommit till Norrköping nu?  Nej... Jag tror inte det!  Men mysigt vore det.
Ja, nu är det bara 21 dagar kvar till julafton, två½ vecka kvar till julavslutningen. Vad tiden flyger iväg. När vi inte ens märker det, så är det sommar igen, nej nu överdrev jag nog lite. Men lite sanning ligger det ju i det.
Nu sitter jag och tittar på Grey´s! 
Varit en väldigt bra dag i skolan idag igen! Underbart!  Stallet efter skolan, det var kallt och mysigt. Elvi och jag tog en rejäl borstning idag + lite mys på det. Vilket också det var underbart! Sen så kom Elvira, hjärta på det. vi pratade lite om våran bakdag vi ska ha på söndag och då betämde vi något underbart och älskvärt, jag ska nämligen följa med till kyrkan på söndag morgon och sen ska vi åka och baka i deras stuga, vilket kommer bli såå mysigt! Längtar jättemycket.
Min Underbara Mamma håller på att göra gröt, så gott!
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen blir det kasnke lite plugg.



Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Tja bruden,

Jag skulle kommentera inlägget med filmen från Skärlunda men det gick inte. :( Så jag får väl säga här att ni var jätte duktiga. Keep up the good work!! Kram

2009-12-03 @ 07:27:20
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Denize

Tack Kicki! Jag´har ju en sådan snäll häst som hoppar i alla lägen =) Tack, man kan behöva lite pepping ibland!

2009-12-03 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0