21 December. Kväll

Jag måste säga en sak innan jag börjar skriva- Det är jättekul att se, att det är några stycken (som jag inte känner) som läser min blogg. Så tack för kommentarerna, det gör så att man får lite mer lust att blogga! Så tack till ni som läser =)

Idag så har jag varit i stallet, i princip hela dagen. Jag och Linnea skulle tagit bussen som gick halv 12, men vi fick skjuts av hennes mamma. Så det tackar man för.   Jag mockade innan vi skulle ta en sväng i skogen. Det var jättefint och mysigt i skogen idag. Elvi var jätteduktig också.  Men nu märker jag att hon är lite tröttare än alla dagar innan. Jag tror jag har tagit slut på lite av hennes energi nu. Så det är bra, så nu ska jag ta det lite lugnare i några dagar och hon ska få stå en dag här i veckan. Imorgon kanske?    

Jaa, nu sitter jag här i min enkla boning. Kom nästan precis hem ifrån stallet, så jag har druckigt varm oboy. Väldigt gott måste jag säga, efter en kall dag i stallet.  
Jag väntar även på att min moster ska ringa mig, för jag ska göra smällkarameller med snapps i till julafton. 
Måste också säga att Linnea har varit snäll och köpt en julklapp till julklappsbytet i stallet, som jag ska ge. Så nu kan jag säga att alla mina julklappar är köpta. 
En sak till som jag måste säga- Jag sitter och lyssnar på Enya (jag har lyssnat på henne väldigt länge nu) Men jag måste säga att hon är såå bra!
Allt hon har gjort genom åren sen hon började, är fantastiskt! Det finns ingen låt som är dåligt på något sätt. Vissa artister som man lyssnar på, kan ha någon "dålig" låt, som man gillar mindre. Men Enya  har verkligen inte det. (tycker jag ialf, men smaken är ju som baken) 
Men jag lägger ut en video av den/de låtar som jag gillar allra bäst, som jag kan sitta och lyssna på dag ut och dag in.

Det är här Elvi´s mule när jag hämtade henne i hagen. (klicka på bilden för större)
Hihi, visst är den söt.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0