21 December. Morgon

3 Dagar kvar till Julafton! Nu är det verkligen nedräkning till 100%    Snart är det Julafton på riktigt. Men det som kommer vara hemskt, det är att på julaftonskvällen, när man kommit hem. Så är julen slut för detta år. Stämningen kommer vara borta på nolltid. Det kommer dröja ett helt år inann man får uppleva allt detta igen. Haha, det kanske låter väldigt konstigt eller så, men jag älskar verkligen julen.
Men eftersom tiden helt plötslit har börjat så så fort, så kommer det väl vara jul på nolltid igen.

Idag så ska jag rida ut med Linnea, så vi ska ta bussen ut vid halv 12.  Jag tänkte ta med mig kameran också, så jag ska ta lite kort.
Det blev ett kort inlägg nu på morgonfronten. Men nu ska jag göra iordning mig inför bussfärden!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Hästbloggen för dig!

jag ogillar julen så jag kommer vara nöjd dagen efter :)

2009-12-21 @ 14:31:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0