22 December. Kväll

Man njuter verkligen av varje sekund av jullovet. Jag har nog inte tagit vara på ett lov så mycket som detta.  Underbart!

Idag så åkte jag ut vid halv 1 till stallet. Det var riktigt skönt ute idag måste jag säga.  Elvi fick ta det lugnt idag, jag gick med henne i 10-15 min, jag gick en väg och vände. Hon har gått så hårt nu i några dagar, så hon förtjänar verkligen att få ta det lugnt. Sen behöver hon verkligen öva på att gå bredvid mig och inte en meter bakom, och det gick riktigt bra idag!  
Jag filmade även Linnea och Casper när dom red idag. Min dumma kamera som dog efter ett tag då! Vi skulle precis filma galoppen så dog kameran. Okej, det är ju inte kameran, det är ju batterierna.  Men ialf, det är ju grejen att det inte gick och filma. Men det blev en bra filmsnutt när hon travade ialf =)      
Imorgon så ska Linnea filma mig och Elvi på fältet. Det ska bli kul att ha en film i den mysiga snön. Jag lägger ut den här på bloggen imorgon eller någon dag.   
Linnea och jag ska även baka imorgon, så vi har lite färska pepparkakor osv, till stallet på torsdag. Det ska bli riktigt mysigt. Även då ska jag ta massa kort som jag ska lägga ut.

Nu kommer lite bilder som jag tog idag och lite äldre bilder som jag hittade på kameran nu.

Elvi idag <3


Våran gran i stallet

Här är min gran som jag har hemma =)


Här är några andra bilder som jag hittade i kameran. Jättefina tycker jag själv =)
Jag älskar denna bild på Elvi, den är så underbar! <3



Lite sommar vill jag nog ha, Nu när jag hittade dessa bilder som jag tagit för ca 2 år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0