22 December. Morgon

2 dagar kvar till julafton.   Ojoj! Snart är det verkligen julafton. Snart kommer man gå upp tidigt på morgonen, äta en liten frukost och sedan åka till stallet för mys med stallfolket + uteritt.  Sedan ska jag mysa massor med Elvi, så ska hon få julklapp och gissa vad det kan vara då. Morötter såklart!   Sedan ska jag åka hem och fixa ordning mig, ta det lite lugnt, för att sedan åka till min moster, dit familjen kommer.    Väl där, så ska vi äta, titta på Kalle Anka, gå på promenad, ha lite frågor. Det ska bli mys. 

Idag blir det stallet somvanligt. Jag har insläppet idag, så jag åker dit vid 12-13.  Just nu så sitter jag och lyssnar på lite jullåtar och låten som jag la ut igår (välkommen hem)    Så nu tar jag det lugnt fram tills jag åker till stallet, ska väl slå in lite julklappar ikväll? Eller ska man fortsätta sin tradition och slå in klapparna framför uppesittarkvällen med Bingolotto?! Joo, det får nog bli så.  

Nej, det blev ett kort inlägg idag med på morgonfronten. Nu ska jag gå och kolla till hamstern som är ute och springer =)


Kommentarer
Postat av: FANNY<3

Mysig blogg =)



God jul i förskott <3

2009-12-22 @ 11:00:51
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Felicia

Söt pålle! :D

2009-12-22 @ 11:30:21
URL: http://glasflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0