23 December

Jag måste säga en sak. Jag har noll julkänsla.  Varför har jag ingen julkänsla?    Det känns verkligen inte som julafton imorgon.  Jag tror att det är för att tiden gått så fort. Det måste vara så. Man har inte hunnit sätta sig ner och tänka, att snart är det jul.
Jag hoppas att känslan kommer ikväll.
 För ikväll ska jag slå in alla julklappar och baka med Linnea =) Ska även till stallet innan. Linnea ska filma Elvi och mig idag.
Så det är min dag.

Jag vet inte, men jag har läst runt på lite "hästbloggar"/tävlingsbloggar. Många skriver om de hästar de haft och har. jag funderar på att också göra det och kanske berätta lite om hur jag hittade Elvi osv.
Skulle någon vara intresserad av det?
(det kanske inte är någon som kommer kommentera om det är en bra idé eller inte, men jag skriver lite om Elvi osv, så får vi väl se)
Jag gör det antingen ikväll, eller efter jul.
Okej, nu är det så att Elvi är min första egna häst, men jag har även ridit andra hästar under dessa år jag inte hade Elvi, så jag kanska skriver lite smått om dom också vem vet.
Jag tycker det ska bli lite kul själv, att tänka tillbaka på de hästar som man fastnat jättemycket för och de andra som man inte fastnat lika mycket för och vad var det som gjorde att man fastnade eller inte fastnade för dom.



Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Jag har med funderat lite i de banorna, men samtidigt är det så många som redan gör det men vi får se. Kanske roligare sedan när man kommer igång med Chau igen..... Vi får se. Kram

2009-12-23 @ 11:21:04
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter bra :) ge oss bilder på hästarna oxå :)

2009-12-23 @ 13:20:50
Postat av: Elinore

Åh gud tack så jätte mycket :D

2009-12-23 @ 18:53:24
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0