24 December/25 December

Nu är julafton slut för detta år.   Själv har jag haft en underbar julafton! Somsagt, det började med stallet som var supermys, sen bar det av hemmåt för att ta det lite lugnt och sedan göra ordning sig.
Vid kvart i 3 tiden så hämtade vi min morfar, så åkte vi till Smedby där min moster bor.
Vi började med att sitta och titta på Kalle Anka, som är en stor tradition i vår familj (som många andra nog också har ;)) + lite glögg drickande.
Sen blev det massa god julmat vid 4- halv 5 tiden. Vi tog det lugnt med ätandet och satt där ett bra tag, vilket var skönt. Jag har nog vuxit ifrån det här med att man äter för fort osv.
Efter maten så blev det tipspromenad. Det var riktigt mysigt. Vi träffade även tomten vid slutet av promenaden, då fick jag! en liten julklapp, jättefina smycken från SNÖ av min moster. Dom var så himla fina!
Efter det, blev det såklart julklappsutdelning (mina kusiner och min lillebror tjade så mycket)

Jag är så överlycklig av alla mina julklappar.
Det stora var att jag fick ett par RÖDA TRETORN STÖVLAR av MAMMA och BJÖRN. Jag började gråta av så stor glädje. Jag är så överlycklig och så tacksam! Jag finner inte ord.
Det andra stora, var att jag fick TVÅ PRIVATLEKTIONER för CARINA MÖLLER av min MOSTER, även där är jag jätteglad!
Jag fick även:
- Tre presentkort på Ginatricot av: Mormor och Benka, Jan och Mimmi och av Anders.
- Smycken av: min kusin, min moster och av mamma.
- En tröja från Monki av mamma.
- Flickan som lekte med elden.
- Pengar av min morfar.
- Bio presentkort av Jan och Mimmi.
- En bakbok och en film av Elvira =)

Jag är så otroligt glad och tacksam.
Det har varit en underbar jul tillsammans med min familj. Puss på dom, jag älskar er.

Jag måste bara säga en sak till: Jag vann tipspromenaden och fick då en flaska champange ;)





Kommentarer
Postat av: Kristn Mellqvist

Åååå vad härligt det låter. Ni verkar ha haft en jätte mysig jul precis som vi. Vi kanske ses i stallet idag.



Kram

2009-12-25 @ 08:12:05
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0