25 December

Jag är fortfarande lite chockad över att jag fick ett par Tretorn stövlar igår. Tänka sig.
Eller att jag fick två st privat träningar för Carina Möller. Tänka sig.
Eller det andra jag fick. Tänka sig.

Idag så har det varit skitväder, rent ut sagt. 
Åkte ut till stallet vid 10 och fixade allt, sen insåg jag när ja hämtade Elvi i hagen, att jag inte ville trilskas med henne om att rida idag. Hon ville verkligen inte det idag kan jag säga. Inte jag heller för den delen.
Det var snöblandat regn och det blåste som bara den.  Så jag måste säga att idag var en bra dag för Elvi att få en vilodag, med massa pyssel och mys.

-Nu på kvällen, så har jag varit på bio. Vi såg Luftslottet som sprängdes. Den var sjuktbra. Så värd att se!
- Nu sitter jag och bläppar mellan tv kanalerna och tittar på de filmer dom visar.
-Någon dag så ska jag boka tid i ridhuset så jag kan rida dit och hoppa någon dag =)
-Någon dag ska jag ta en bok och börja läsa den.
-Efter nyår ska jag börja med löften.
-Nästa år ska jag och Elvi komma igång och tävla.

Ja, det är väl det som jag kan komma på nu att jag gör och jag ska göra. Haha. Aa, mycket för lilla jag att tänka på. Nej då. Men det är lite kul att kunna skriva ner vad man har att göra, så man vet det.
 
Min mys i gången idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0