26 December

Idag har det varit dåligt väder. Men det var i alla fall inte regn. 
Åkte till stallet vid 12 tiden, fick skjuts ut idag. Vi åkte även förbi ridhuset, så jag kunde boka tid.
Så på tisdag mellan 10-11.
Fixade allt, tog in henne. Elvi var helt snötäckt. Stackarna.
Men jag och Johanna tog en liten tur. Det blev ingen avancerad tur idag, men Elvi fick röra lite på sig.

Ang. det här med att jag ska skriva om olika hästar osv. så har inte jag bilder här på min dator. Bilder har min kompis Trissan (tror jag) så jag ska fråga om hon kan skicka lite bilder.
Men någon dag kan jag skriva enbart om Elvi och mig =) Kanske kan göra det ikväll om jag inte har något att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0