5 December

I´ve Done It Again..

Det är redan lördag kväll, ackack, jag vill ju att det ska vara lördag morgon, eller fredag kväll. Menmen, det är ju trotts allt bara nästa vecka i skolan som är "jobbvecka" så man får stå ut den veckan. Nästa vecka är det som sagt fullspäckat för min del, speciellt i skolan.  Måndag- Är det boksamtal om boken Mannen under trappan, som jag läst. efm- jobba som attan på projektet.    Tisdag- Har jag bara jobb på projektet och så ska jag jobba lite matte på fm.   Onsdag- Är det engelska på fm, då det är sista passet för denna termin, jag tror vi ska se film, så det blir en lugn fm. Efm, är det jobb med projekt!  Torsdag- Är det MÅS på fm, jobb med matte och på efm, är det slutspurten på projektet som ska vara inlämnat senast fredag.    Fredag- Är det matte för fm, då jag tror att jag ska göra om matteprovet, efm, den sista slutspurten på projektet! Ska vara inlämnat då!!
Japp, så ser nästa vecka ut för mig i skolan, om det är så att ni är intresserade.

Idag har Elvi och jag haft en underbart mysig tur i skogen, hur skönt som helst att bara rida i tystnaden. Det enda man hörde var Elvi och hennes steg, hennes och mina andetag.
Imorn blir det att gå upp väldigt tidigt, för att åka till stallet. Jag ska nämligen med Elvira och Samuel till kyrkan imorgon! Efter kyrkan så ska vi åka och baka i Elviras och hennes familjs stuga. Urmysigt.
Nej, nu ska jag sova =) God Natt med er!
Kommer lite kort från min och Elviras bakning imorn, det kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0