7 December

Dagen har varit jättebra! Den var näst intill underbar, vilket inte mina dagar har varit på sistånde. Skolan har flytit på bra, är jättenöjd med boksamtalet vi hade och eftermiddagen gick fort.  Åkte till stallet vid 4 tiden, mockade och fixade allt, sen så red jag ett kort dressyrpass på banan, vilket GICK SUPER! Elvi var superfin, hon trampade under sig, och var jätterund och fin. Vi fick till skänkelvikningarna hur bra som helst idag. Hon var i perfekt form hela tiden och jobbade med ryggen och bakdelen jättemycket.  Galoppen ska man tala om ska jag säga, den var jättefin och hon jobbade jättemycket med ryggen och bakdelen. Perfekt!  Så jag var jätteglad!  Elvi var med på jättebra humör idag. Så tummen upp för denna dag.

Nu ska jag plugga lite, projektet ska vara inlämnat på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0