8 December

Underbar dag!

Idag har det varit en väldigt bra dag. Skolan har varit bra idag, fått en del gjort, men jag har mycket kvar att göra. Efter skolan blev det att skynda till stallet, jag fixade iordning allt, sen tog jag in Elvi och pysslade med henne, gav mig sedan iväg på en kort tur i skogen. Elvi var pigg, det är kul när hon har energi och är framåt. Hon också, var på bra humör idag! Tror nog hennes humög hänger med mitt. Haha.

Sen blev det att skynda sig till min moster, för vi skulle nämligen på kurs tillsammans. Kursen var sådär måste jag säga, hon som "föreläste" var väldigt dålig och tråkig. Hon fick liksom inga blickar från oss som lyssnade, man vill ju gärna vara intresserad av det hon säger. Men det var man inte för fem öre. Dels så kunde jag redan allt hon sa. Men det är ju skönt på ett sätt. Men moster och jag satt och små tisslade lite, hihi. Sen så åkte vi hem till henne, jag satt och myste lite med min ena kusins hamster, som är bedårande söt! Vi bestämde att jag skulle ta hem den söta lilla hamstern till mig, för att min kusin inte tar hand om den så jättemycket, så då ska den bo hos mig ett tag. Det ska bli mysigt! Så lilla smulan (som hamstern heter) ska komma till mig i helgen, Haha, så roligt, det låter som jag ska få hem värsta grejen eller nått. Men jag vill ha något att sysselsätta mig med, dels under lovet och sen ett litet djur att mysa med hemma också. 

Nu under kvällen har jag hunnit med att skriva rent en text och sen klipp ut massor av foton! Jag har även påbörjat lite av Trissans present, som jag hoppas hon kommer bli glad över, jag skulle ialf bli det om hon gav det till mig =)   Nej, nu ska jag väl sussa kudden, eller vad sägs?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0