9 December

Ja, snart är det Lucia! Vad tiden går. Tänka sig, jag har en termin kvar i nian, jag ska snart börja gymnasiet. Det är sjukt läskigt. Man har haft en stor trygghet i grundskolan och helt plötsligt ska man ut.  Men det ska bli kul, att göra det man vill göra.

Idag har varit en argig dag. Jag är skitförbannad över engelskaprovet... Menmen, jag ska och får inte haka upp mig på det. Jag och mamma var och träffade SYV idag, fick goda råd. Nu känns det mer och mer uppenbart att jag ska gå den linjen jag bestämt mig för! 
haha, idag på eftermiddagen, så har vi alltid nutidsfrågor på so:n och då ställde min lärare frågan: vad heter årets julkalender.
Jag skriker ut: Jag vet!!  Den heter SuperSnälla Silver Sara och Stål Henrik!!!
Lärare: Nej Denize det gör den inte!
Någon anna: Den heter ju superhjältarnas jul blabla ngnting.
hahaha, här tyckte jag att jagvar jätteduktig, men icke sa nicke.

Stallet blev en kort stund idag, för jag har massor att plugga inför fredag. Projektet ska vara inlämnat. Jag mockade och fixade hö och hinkarna, sen så borstade jag av henne och gav henne två sockerbitar som hon älskar. Man känner mig så elak när man ¨bara gör sådär, men hon måste väl tycka att det är skönt att jag inte är på henne varje dag. Haha.

HejHej Mormor! Hoppas du mår bra. Vi måste baka någon dag också. Ringer dig på Fredag när allt i skolan är klart, just nu har jag inte tiden, har jättemycket i skolan. Puss o kram vi ses på stan!
(min mormor läser min blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0