Senare...

Frida! Tack för tipset, men hovslagaren ska ändå komma till jul där någonstans och jag har nog inget tjockafre plast tillgängligt. Men det var jättebra att veta till nästa gång det krånglar med snösulor. Tack!! 
Det är kul att få tips såhär!


Okej, nu kommer lite bilder eftersom jag har varit lite dålig med att lägga in nya bilder från mobilen.
Första riktiga snön som jag och Elvi red i i år =)  mys.



Tömkörde Elvi igår och det var inte lätt att se vart man skull när man fick gigantiska snöflingor i ansiktet, men Elvi var superduktig.


Min kusins hamster som jag har hemma hos mig just nu. Är hon inte sööt?!


Stallet =)  jag ska lägga upp bilder hur det ser ut vid stallet under juletid! Sen under jul ska jag lägga ut massa bilder från julaftonsmorgonen i stallet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0