16 Juli

HejHej!
Idag kommer mamma hem så ska fixa lite i lägenheten. Sen blir det stallet o rida och ta hand om Elvi och Elissa =)
Sen ska jag hämta biobiljetter för imorgon har jag dragit med mamma för att se  Harry Potter och Halvblodsprinsen :D :D
Imorgon är tanken att jag och Linnea ska ta kort på våra hästar vid rapsfält =) hoppas det blir bra men inte för varmt väder.
Hopptränade för Lotta igår, det gick bra =) det kändes att jag och Elvi inte har hoppat på en månad, Elvi var lika duktig som vanligt, men jag har hamnat ur form totalt x) hahaha. Men det är sånt man får ta, men det gick verkligen bra igår =) Så Elvi och jag ska vara stolta över oss själva ^^

Helgen det 25 el den 26 ska jag, Trissan, Mamma och Björn åka till Liseberg :D  Längtar dit.
Sen händer det nog inte så mkt mer i mitt liv denna sommar, föutom att det kommer bli träffar med konfafolket =) o stallet, men lovar att hålla er lite upptaderade x) om det finns några läsare...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0