19 Juli

HejHej
sitter i sängen. Jag skulle ha duschat för länge sen.. haha x) men har inte blivit av.
Asså, nu vill jag att det ska hända ngt i mitt liv!! vill inte sitta hemma hela dagarna o sen åka till stallet på eftermiddagarna... vill göra ngt på dagarna o sen åka till stallet, inte bara varit hemma o sen åka iväg i 3 h i stallet o sen åka hem igen. Vill att det är ngn som vill hitta på ngt med mej o inte att det bara är jag som är påflugen....
O nu åker alla iväg känns det som.
Nu har jag skrivit av mej lite om mina tankar....
Menmen, får väl klara mej i sommar...
Tur att man har Elvi i alla lägen!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

men hallå?

mej haru ju.

oh mej frågar du minsann nt.

nejnej.

;p

2009-07-27 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0