2 Juli

Hej!
Nu har det blivit juli helt plötsligt =) Gu´va tiden går fort, det kan vara både bra och dåligt att tiden går fort..
Igår va det bad, sol och pizza med några från konfan, det va riktigt kul!
Hahah, jag sitter ute på verandan hos pappa o här är det två söta igelkottar+ att Lenny ( våran katt) sitter och spanar på dom, det ser jättesött ut!!
Idag blev det inget jobb för min del, orkade fan inte. Har så himla ont i kroppen o det går inte att beskriva med ord hur ont det gör. Men imorgon så blir det jobb + att jag får mina välbetjänta pengar =) Inte mkt pengar men ändå lite..
Så idag blev det bad med mamma och Liam, det va skönt. Jag somnade när vi låg på klippan ;P Det va så himla skönt x)
Sen blev det ut till stallet<3 red Elvi en sväng på banan, där det blev lite bommar och några skutt på ett litet kryss. vi har inte hoppat sen vi hade våra tävlingar den 24 maj, det är helt sjukt, vi som ändå hoppar regelbundet :P Men Elvi o jag har ju faktiskt varit upptagna båda två i två veckor =)
Det är sjukt skönt ute nu! Så jag passade på o sätta mig ute med datorn ( nu när jag har en bärbar xD )
 Sitter och lyssnar på Gabriella Song också, så det gör så att det blir ännu mysigare och behagligare.
Nehe, nu ska jag sluta skriva =) 
Hejdå på er (ni som läser)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0