29 Juli

Länge sen nu!
Har bara inte orkat...
Sitter på Trissans golv :P Hon håller på o små städar sitt rum.
Idag har jag haft hand om Elissa, jag red ut med Trissan o Natta =)  O ska ner till stallet snart igen för att ta hand om Elvi <3

Har varit på på Liseberg då (va dock några dagar sen x)  Va där med Mamma, Björn o Trissan =) Va kul, Trissan tvinga upp mej i Kanonen o det är jag väldigt glad att hon gjorde! Fan, va den roligaste av alla asså!!
Sen har det blivit lite hopp och dressyrträningar för Lotta, o det har gått underbart bra! För Elvi är ju somsagt den underbaraste häst o djur man kan komma! <3

Blir att sova hos Trissan inatt med tror jag =)
Så nu har jag uppdaterat er lite......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0