3 Juli

Hej!
Idag har man jobbat för sista dagen! Om man säger så här så va det tur att man hade musik med sig idag, det va musiken som gjorde att jag orkade med idag. Tack vare Robert Pattinson och lite endra Twilight låtar som gjorde att jag orkade med <3 Så nu ska jag få lite arbete av pappa istället tex. som att måla garaget och grinden och klippa gräset osv. =) O det är typ dubbelt så mkt betalt som att plocka jordgubbar xD hahaha.
Idag har jag jobbat sen kl 5 och sen har jag lagt in bilder och musik på datorn.. sen har jag inte gjort så mkt mer, har blivit slappdag idag =) Men stallet senare idag.
Imorn ska man upp kl halv 5 o åka till Sthlm, där båten går ifrån kl halv 8. Sen kommer vi tbx till Sthlm kl 8 på kvällen, sen är det hemåt som gäller =) 
Har inte så mkt att skriva som vanligt x) hahaha.

Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0