27 Juni

Hej!
Nu är man konfirmerad!!  =)  Om man säger så här så va det en upplevelse man inte kommer att glömma..
Hela lägret har varit underbart, att få träffa alla människor som va med på lägret, alla ledare och djur. Vi har verkligen varit som en stor familj, så som jag tjöt idag, o så som alla tjöt, så är det nog ett bevis på att vi verkligen är det. Idag så ville vi verkligen inte skiljas från varann, vi saknar varann redan.
Det är verkligen en upplevelse man aldrig man kommer att glömma och jag tror jag pratar för oss alla som varit med på lägret. 
redan nu är det tomt, bara att veta att man inte ska tillbaka, att det är slut. Även om vi kommer ha återträffar, så kommer inte det att var samma sak. Men vi kommer ändå alltid att vara vår stora familj =D Hihi.
Vi har haft det underbart, det går inte att skriva för att vi har gjort och upplevt så mkt tsm. Men en sak som jag tror många är stolta över, är att nästan alla vågade sig upp på kolmårdens höghöjdsbana på 5 meter!! ;D Väldigt stolt är jag ialf!! Att man vågade sig upp asså!, det är ju sjukt. Hahaha x)
Sen har vi ju varit mkt hos djuren, vi har haft morronstall o mkt mer.
Kul har vi haft!!!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0