29 Juni

Hejsan!
Måste ju bara berätta den goda nyheten att jag har fått en bärbar dator!! =)  Men det sämsta är att vi måste lämna tillbaka den för att o knappen inte funkar som den ska, det kanske ser ut som den funkar nu, men när man trycker på o knappen så blir det så här oooooooooooooooooooooooo haha xD  sen funkar inte kolonknappen heller. så det blir att lämna tillbaka den idag o få en ny. Jag fick den lixom igår. menmen.....
Men allt är jättetomt, jag känner mig inte hel, kanske låter jättetöntigt,men så är det. Det är verkligen tomt utan konfan. Alla är saknade om man säger så <3
Vill tillbaka.....  Men vi ska ju fixa massa återträffar!! tex. som på onsdag så ska vi åka o bada i lillsjön =) Det ska bli kul.
Haha, det är lite roligt, vi träffas ändast tre dygn ifrån varann, vi är verkligen en stor familj =)
Japp, det kommer nog stå lite om konfan om man säger så ;D
Idag sa jag också ringa om det där sommar jobbet på Ringstadgård. O så får jag hoppas att det kan bli några dagar jobb ialf =)  (jag ska plocka joooordgubbar) hahah xD nu blev det sådär men O igen...
Nu ska jag gå hejdå

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0