4 Juni

Tja!
Sitter hemma o skriver nu för en gångs skull ;P Lyssnar på lite Twilight låtar <3 hehe.
Igår när jag kom till stallet o skulle rida så märker jag att Elvi är halt =(  inte alls kul, hon haltade ganska mycket i traven, men ingenting i skritten. Hon var inte varm eller svullen ngnstans, tyckte jag var jätte konstigt o sjävlklart så skenar ju tankarna iväg att det kan vara ngt jätteallvarligt. jag var i stallet jättelänge, o så tryckte jag på olika ställen, men ingen reaktion ngnstans. men sen så hittade jag det. Hon har sträckt sig, så antagligen har hpn halkat i hagen för att det har varit så halt. Så idag när jag var ute o skulle springa med henne så markerade hon nästan ingenting, så det är jätteskönt.
Nu kan jag ialf sova gott =) Har varit så orolig...  Så ja kan nog börja rida nästa vecka igen =)  Elvi blev så ledsen när jag lämnade henne inne, hon verkligen tittade på mig jätteledsen för att hon inte fick gå ut igen o käka gräs. Men förhoppningsvis får hon gå ut imorn igen (i stora hagen, nu står hon i gödselhagen)
Imorn så sticker jag och Linn till läger på kolmården! =) Det ska bli lite smått kul.  ska vara där fre-sön.
Så nu kommer jag nog inte skriva mer förens på måndag eller ngt.
SNART ÄR DET SOMMARLOV!!!! 12/6-09      sen har jag räknat ut att det är 3 månader kvar tills jag börjar 9:an. Jag börjar bli stor nu!! hehe :P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0