17 November

Förlåt, dåligt av mig, jag vet! Men det har varit mycket i skolan just nu. Har suttit hemma och pluggat på kvällarna, vilket är ovanligt från min sida. Men i detta projekt som vi har nu, så är det ett måste!

Allt går bra med Elvi, hon är otroligt fin. I helgen blir det skärlunda för våran del, vi ska hoppa 90 och 1 meter. Så vi får se hur det går =) Vi får hoppas att mina nerver håller sig i styr. Idag blev det en tur i skogen för våran del. Det gick bra! Imorgon blir det paddocken som gäller, ett dressyrpass får det bli, inför helgen! 

Nu vet ni att jag lever, måste fortsätta plugga nu! (känner mig något smart)

       


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej :) har skärlunda någon hemsida :D?

2009-11-18 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0