22 November. Kväll

Två inlägg på en dag, det måste väl ändå vara rekord!?

Idag har det varit en ganska lugn dag, först stallet på fm/efm sen åkte jag till pappa för att plugga lite, men blev inte så mycket till plugg som jag hade hoppats menmen. Pappa fixade lite saker till min dator också + att han fixade så jag kunde se mannen under trappan på datorn :D Tack för det! Så nu sitter/ligger jag här i min säng och kl är 23.25 vilket är väldigt sent eftersom det är skola imorgon... Men ville bara skriva ett litet kort inlägg innan söndagen den 22 november var slut för detta år. Tänka sig, det är redan den 22 november 2009, tiden går så himla snabbt, för snabbt vissa dagar och för långsamt andra dagar. Vem kom på tiden?! Ibland borde tiden inte finnas och ibland borde den finnas, eller?
Ja, sådanna här funderingar kan man tänka på så mycket att hjärnan blir helt överhettad.
Men nu är det nog inte rätt tid och tillfälle att tänka på det, precis innan man ska sova och allt.

God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0