23 November

Aa, vad ska man säga om denna dag?  Det var en väldigt trött dag, men jag var ändå på bra humör, eller var det reservenergin som började ta sin form?  Jag tror det var reserven som tog över nu.. Aa, så måste det va.  Jag skäms över att säga att jag inte fick någonting gjort idag, det är inte jag. Jag brukar alltid jobba i skolan, men idag var tydligen inte en  sådan dag. Men imorgon blir det ändring på det, men först så måste jag få min sömn innan det lovordet kan börja ta sin form.

Efm spenderades i stallet. Vilket alltid är underbart och där kan man alltid få tänka genom saker och ting eller inte tänka alls.. Det blev en lugn skrittur ut i skogen för Elvi och mig idag, det blev med johanna och Elissa och vi pratade väldigt mycket, eller om vi säger såhär, johanna skötte snacket (det var väldigt trevligt) ;)  Innan ridturen blev det att borsta lite längre idag än vad som brukas göra och Elvi verkade uppskatta det, när hon väl kännt efter att det inte var så farligt ;) Min lilla ängel som kom och ville dela hennes liv med mitt, eller som kom och blev ett med mig. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar detta djur, hon betyder mer än mitt liv, eller kan hon det? Hon är ju mitt liv.

Nu blir det att tagga inför NEW MOON imorn med Älskade mamma :D Yes!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0