24 November

Okej, det får bli ett litet inlägg ang New Moon

 

Okejokej, New Moon är bara så bra! Handlingen är ju så himla bra så det inte sant. Jag började tjuta efter typ 15 min och sen så tjöt jag mkt efter det kan jag säga, den var så underbart bra. Bea om du läser detta så sitter jag med och gapar nu...

Går inte att förklara vilka känslor man fick när man såg den, som de flesta vet så är jag väääldigt bra på att leva mig in i filmer och böcker, så jag kunde verkligen leva mig in i derars känslor. Det var smärta, glädje allt på samma gång!

Älska <3 asså!


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Jag vill med se den!! :)

2009-12-04 @ 14:47:47
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0