27 November

Snart är det jul och idag är det fredag! Fredag vilket betyder helg!
Snart blir det väl att börja julstäda och sätta upp lite julpynt. Jag har även bestämmt med Elvira att vi den 2:a advent ska julbaka, som vi gjorde förra året, den 3:e advent så ska jag och Linnea julbaka, det ska bli väldigt mysigt. Jag som älskar julen.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, jobbade på riktigt bra idag, jag är stolt över mig själv faktiskt.
Sen blev det att åka till stallet, vilket var riktigt mysigt idag, Elvi och jag tog en lugn tur i skogen. Mys, imorn blir det hoppträning uppe hos Lilla H för våran del, ska bli riktigt kul!  Så ser fram emot det.


Jag måste komma ihåg att ringa min kära mormor och fråga om jag kan få låna hennes plastgran i jul, jag vill ju ha en gran ganska länge och så jag kan sätta upp den tidigare, får väl hitta på ett sätt att få in julgransdoften i rummet, får väl gömma en liten grangren någonstans i rummet, haha.
Nej, nu har jag uppdaterat lite om att jag lever igen, jag har haft min lilla deppriod som jag brukar ha ganska ofta, men nu har jag vaknat ur den och hoppas att det kommer hålla i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0