28 November. Morgon

Ja, nu hoppas jag verkligen att jag kommit ur min lilla (stora) depp, jag har varit på jättebra humör i två dagar nu, eller 1 och nästan en halv dag. Hoppas det blir 2 dagar och fler. Jag behöver ha ljus i min vardag, okej Elvi är ju faktiskt mitt ljus i vardagen, men jag behöver ljus hela dagen inte bara några timmar, som tillbringas med Elvi. Men nu måste ljuset verkligen hålla i sig. Undra om det är för att det börjar dra sig mot jul?! Det måste det va. Igår var det verkligen en mysig kväll, jag var alldeles själv hemma, vilket var superskönt! jag höjde upp julmusiken och började städa, jag till och med flyttade möbler, det blev riktigt julfint! Det var riktigt kul och mysigt måste jag säga, att städa igår. Konstigt!?

Idag vankas det hoppträning! Det ska bli riktigt kul.  Innan det, måste jag plugga någon timme, jag har mycket nästa vecka, men det kommer bli så skönt när allt är klart, jag förösker hitta den känslan, när man kan släppa allting, som legat och gnakt på sina hjälplösa axlar. Den känslan försöker jag hålla i kroppen så jag kan fortsätta kämpa de sista veckorna som är kvar i skolan, det är endast två veckor kvar med riktikt skolarbete, riktigt skönt! Jag måste även komma ihåg att ringa min mormor igen, ang vårat pepparkaksbak som vi brukar ha årligen =)    Nej nu ska jag plugga.


Kommentarer
Postat av: Miranda

glad att du mår bättre<3

Hoppas du förstätter vara glad.

2009-11-29 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0