29 November

Första advent, redan?!
Tiden går otroligt fort nu. Det brukar sägas att hösten/vintern är den segaste årstiden, men icke! Nu är det tydligen så att det är den snabbaste helt plötsligt, hur är det möjligt?! Men det var mysigt att vakna upp och tända sin stjärna i fönstret och tända första ljuset och äta frukost till lite julmusik. Är inte det underbart.
Efter den mysiga adventsfrukosten, så gjorde jag iordning mig inför att åka till morfars lägenhet för att där fixa lite. Satt upp ljusstakar och dammade av, satte upp gardiner och lite jultavlor, så nu är det fint tills han kommer hem ifrån Spanien den 22 december. Saknat honom, har inte träffat honom sen han åkte iväg till spanien den 28 september.
Efter det var det hem, satte mig ner i köket för att plugga och äta lussekatt ch pepparkakor, plugget gick inget vidare. Jag mår psykiskt dåligt över detta projekt vi har i skolan, det är svårt och jag sitter liksom fast, vet inte vad jag ska göra?!  Jag mår sjukt så dåligt över det, jag vill inte misslyckas!
Jag bestämmde mig för att åka till stallet istället, blev en jättemysig tur i skogen.
Elvi var väldigt framåt idag, det är kul när hon är det.
 Blev mest skritt, men en liten trav och galopp blev det allt.
Sen myste jag med henne efteråt, var supermys, för hon var på ett väldigt myshumör idag.
Nu, sitter jag här, måste plugga, men jag känner mig bara misslyckad eftersom jag inte kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0