3 November

Tiden bara går och går. Inte kan den bara stanna upp för en sekund eller två. Jag kan inte göra så mycket mer än att bara följa med.

Idag har varit en bra dag måste jag säga, det är skönt att ha bra dagar. Efter skolan blev det som vanligt stallet. Jag hade insläpp, efter det så blev det att rida ut i skogen med Ängel, mys som vanligt. Älskar min häst något så otroligt mycket.

Jag färgade ju håret i lördags. och såhär ser det ut  ----->  
Funderar på att ha det mörkare nästa gång, får se.

Idag när jag gick, så funderade jag på mitt liv. Att jag har ett bra liv egentligen. En mamma som älskar mig (förhoppningsvis  hihi;))  En underbar släkt. Jag har en häst, som jag aldrig vill släppa taget om. Jag får gå i skolan (även om det inte är så kul alla gånger) Jag får mat. Tänk alla som inte har allt som vi tycker är självklart...
Men det viktigaste i mitt liv är min mamma som jag älskar och min häst som jag älskar.




Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Hej Denize. Vilken fin färg du tog till håret och vilken snygg bild på dig. WOW vilken puma ;-)



Jag funderar med på att färga mitt hår brunt, det blir ju en ganska stor kontrast för mig men ändå. Jag vill ha förändring nu. Hoppas det går för dig i dag och att du sopar mattan med alla!!! Lycka till!!!!



Kram

2009-11-07 @ 09:44:43
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0