30 November

Tänka sig, idag är det sista dagen i november! Hur kommer det sig att tiden bara ska flyga iväg. Visst, det kan vara skönt på ett sätt, men inte på ett annat sett. 

Idag har det varit en sådan dag då det har gått fort, skolan gick väl bra, fick saker gjort, lämnade in musiken och hade muntligt prov på so:n och så skrev jag nationelltprov i svenskan. det har varit en fullspäckad dag i skolan! Sen blev det att skynda sig hem för att byta om och ta en macka för att sedan bege sig till stallet för att ha insläpp, sen så red jag våra så kallade galoppvägar. Det var riktigt mysigt och kul tyckte både Elvi och jag =) Idag var en underbar dag, måste jag säga! Just nu känner jag mig lycklig, vill känna såhär hela tiden. Jag är så glad över att jag har min häst som kan göra mina dagar underbara. Hoppas att denna lycka och gladhet kan hålla i sig fram till jullovet tar sin början. 
Allt är så mysigt ute nu, alla har satt upp sina ljusstakar och slingor på balkongen, det är så mysgt, julreklam har börjat visas för fullt på tv, man får tidningar med massa jul i. Nu känner man verkligen att julen börjar närma sig med stormsteg. Det är trotts allt bara 3 veckor kvar i skolan!

Avslutar med någon bild från hoppträningen i lördags.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0