8 November

söndag idag och det är kväll. Sista dagen på veckan. Igår och idag har det varit otroligt bra dagar, jag har varit på jättebra humör.
Lördag: Upp kl 06.30 Åkte till stallet vid 07.30. Gjorde iordning allt inför tävlingen, packade transport osv. sen pysslade jag om Elvi osv. sen lastade vi och åkte ifrån stallplanen vid ca 09.00. Vi var vid tävlingen ca 09.45
Då så tog vi det lite lugnt, sen gjorde jag iordning Elvi och sen började jag rida fram, Elvi var jättefräsch och fin.
När vi började hoppa kändes verkligen det! Hon var Jätterund och fin i sprången, och det höll i sig i båda klasserna!  Super! Nolla i cr och dubbelnolla i LD klassen! det Ledde till en vinst i Ld!
Det är så kul att hon har börjat arbeta med med ryggen i hoppningen, det gör så mycket. Jag är såå stolt över min hoppstjärna!
Så nu hoppas vi på den 21 november då skärlunda har.

Söndag:
vaknade vid 09.00 Så skönt att få sova lite längre. Sen så låg jag och tittade på Twilight. Måste bara säga att JAG OCH MAMMA SKA GÅ OCH SE NEW MOON DEN 24 NOVEMBER :D LÄÄÄNGTAR!!!!
Sen åt jag frukost vid 12 Sen åkte jag till stallet vid 14 tog en lugnt skrittur med Elvi! det var mysigt.
Nu sitter jag här. Väntar på att One Tree Hill ska börja!
Det närmar sig tisdag. Och vad händer på tisdag? Vill ni ha svaret på det?! MIN TANDSTÄLLNING ÅKER AV PÅ TISDAG :D Yeeesss! Jag är så glad.
Nej, nu blev det ett ganska långt inlägg. avslutar med en bild kanske?!


Kommentarer
Postat av: Fridha

Härligt o höra att allt är bra med dig tjejen :) o najjs att du blir av med rälsen, inte långt kvar för mig heller ;P ... Shit vad länge sen det var vi sågs, vi får ta o ses nån dag framöver :) hälsa hem och pussa lite på elvi från mig. ha det bäst. pusskram

2009-11-08 @ 20:12:06
URL: http://baaah-f.blogspot.com
Postat av: Kimmie

Skärlunda gillar vi :D

2009-11-17 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0