9 November

Först måste jag bara säga till fridha: Jaa, det var huuur länge sen som helst som vii sågs. Det måste det bli ändring på. Hälsa familjn från mig.

Idag har jag äntligen fått förståelse för hur jag ska lägga upp mitt projekt i skolan. Min riktiga sv+so lärare har varit på semester i en vecka och har där med inte varit i skolan (vilket är uppenbart eftersom hon har haft semester) så då har vi haft två andra lärare, båda förklarde om projekter varav en inte alls va smart. Och då frågade jag den andra läraren, men jag fattade fortfarande ingenting! vad är chansen liksom?!  Men sen kommer min riktiga lärare hem som en räddare i nöden och gör projektet solklart för mig! Hur bra är inte det?! Så nu vet jag ialf vart jag ska börja sen är det bara att bygga uppåt.

Idag blev det är lugn dag i stallet. Elvi fick stå idag det tyckte hon nog va lite skönt eftersom hon var så duktig i lördags. Men hon hade rullat sig och blivit jätteskitig+ att hon hade på sig sin fina lädergrimma, vilket var mitt fel att hon hade på sig i hagen, menmen... så den belv skitig på köpet ;) Jag borstade på Elvi länge och det var mysigt.

Imorn försvinner min tågräls :D Jag är sååå glad över det! Nu ska jag duscha blir kanske någon bild på mitt nya leende imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0