12 Oktober

Hej, jag kunde inte skriva ett inlägg igår, mitt internet funkade inte.
Men nu gör jag ju det;)
sitter i skolan, har precis haft lunch och har nu paus (som vi säger)
I efm. har jag musik och projektarbete, vilket är jätteskönt att ha, jag är klar med alla A-uppgifter och ska börja med C-uppgifter.
Vi ska också få gymnasiekataloger av något slag, det är jätteskönt att få så mycket info som möjligt, så man vet att man väljer det rätta för en själv.
Men jag har lite tankar om vad och vart jag vill gå.

Nu lite uppdatering om helgen:
Fredag:   Kommer inte ihåg vad jag gjort, men jag antar att jag tog det lilla lugna. Va i stallet och sen åt tacos på kvällen och godis.

Lördag: Sov till typ 10, tittade på tv, sen upp o åt frukost. Sen städade jag mitt rum, efter det är sväng till stallet. Följde även med min moster till hennes jobb där vi badade, jätteskönt!  Efter vi badat så åkte jag och kvällsfodrade alla hungriga hästar.

Söndag: Gick upp kl 8, åkte till stallet vid 9, då jag skulle med Trissan och Lotta till Motala. Kjell och Linnea va med också! Det gick super för båda! Vi kom hem vid halv 8 på kvällen då va det att rida Elvi, vilket gick super!

Det va min helg, den kunde ju varit längre.
Jaha. nu funkar det inte att ladda upp en bild, men får väl bli en senare =) 

Ha det bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0