18 Oktober

Såå skönt med helg.  Det har varit jättebehövligt.

Fredag:  Det var en lugn dag/kväll.  var i stallet, som vanligt så kommer jag inte ihåg vad jag gör på fredagarna.

Lördag: Mjo, vaknade vid 8.15, kanske inte så jätteskönt, men det var en lugn morgon. Låg kvar i sängen länge. Sen blev det stallet, jag red Casper och Linnea red Jerry. Sen blev det att rida Elvi. Åkte sedan hem från stallet vid halv 7, åt god mat sen lite godis, sen blev det att åka tillbaka till stallet för att ge alla hungriga hästar mat.

Söndag: Blev väckt vid 8.00, då vi skulle åka och äta Hotelfrukost (gott). Efter det, så blev det att gå o lägga sig i sängen igen, blev att ligga och titta på Gilmore Girls (väldigt bra). Låg i sängen till 12.30 då åt jag lunch (vilket var gott det med). Sen åkte jag till stallet vid 13.30 och då fixade jag allt, för, efter det så skulle jag och Jennifer ta höstbilder på Elvi och Selma. Bilderna blev väldigt fina (lägger upp i inlägget). Ja, sen red jag ut med Trissan, sen gick jag upp till hennes för att titta på två avsnitt av One Tree Hill (vilket var jättebra) Jag grät av både glädje och ledsenhet, älska det programmet. Nu sitter jag här.

Imorgon är det skola, vet inte vad jag ska tycka om det, hade kunnat vara en dag till med helg, men snart är det ju höstlov! Så jätteskönt, det är behövligt och på torsdag bär det av till Ullared. Då har jag något att se fram emot hela veckan.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0