2 Oktober

Dålig uppdatering igen....

Idag har varit en svart dag.  Allt har varit helt svart i mina ögon.
Kände att jag ville åka tillbaka till tiden med konfirmationen, det är nog ingen som fattar hur mycket det har betytt för mig.
Det ändrade mig som person, till en person som jag vill vara, jag vill inte vara gamla jag..
Jag vill kunna vara den personen hela tiden, vilket jag inte är.
Det är därför jag har svarta dagar. Jag ska försöka, men går det?
Skönt att jag har min älskade mamma.
satt på matten förut o grät några tårar, skönt att ingen va där.

Åkte hem efter skolan, skönt. Sen blev det att sitta och prata lite med mamma, sen belv det åkning till stallet.

En underbar ridtur, med en underbar häst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0