23 Oktober

Japp, nu är det höstlov. Så underbart skönt att vila upp sig nu efter ett par veckor med massa
slit och jobb.
Jag måste säga att jag är stolt över mig själv, jag har aldrig sagt det till mig själv förr.
Matten är jag extremt nöjd med! Hihi  Yees, det måste hålla i sig.
Och allt annat känns väldigt bra med!
Igår va det Ullared som gällde, det va skönt att komma bort och få shoppa! Jag handlade kläder, lite hästsaker osv. Mamma har bokat rum/stuga i Ullared så vi ska dit runt den 20 november igen :D
Kulkulkul.
Det känns som mitt liv är bra just nu!
På Måndag är det Konfaträff, vi ska klappa vargar! Längtar.
Så puss på allt det just nu. och en extra puss på min ängel till häst.

I skolan idag på efm, va det riktigt kul! Lousi va riktigt trög! hahah.
Louis: vad betyder det här? (hon sa ngt på franska)
Sara: Jag vet inte.
Louis: Men säg då!
Sara: jag vet inte!
Efter några minuter tjafs så säger
Sara: Men det betyder ju jag vet inte!!
och louis blir väldigt häpen och börjar skratta så hon gråter x)
haha, det va kul.
Nej, nu ska jag åka till stallet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0