25 Oktober

Nu är tiden inställd på vintertid igen. det kändes som igår.

Fredag: Skola, som vanligt. Hade en riktigt bra dag. Fick reda på mittermins betyg i matte, eller vad man ska säga och jag är supersupersupersuper glad. Sen åkte jag till stallet red galoppvägarna med Johanna det va trevligt. Sen så åkte jag hem, satte på Finding Neverland. Den filmen är så sjukt bra! jag satt och tjöt jättemkt. Det va skönt att få ut lite tårar. Sen va jag ful och åt kebab.

Lördag: Gick upp kl  halv 9, åt frukost. Sen gjorde jag iordning mig sen hämtade jag Johanna sen åkte vi till stallet, då det va dressyrtävlingar hos oss. Så jag och Johanna va vid "insläppet" Det va slut vid 2- halv 3. Efter det så red jag dressyr på min ängel som var huuur underbar som helst.  Hon gick som en klocka! Hon var jättefin, hon jobbade massor med ryggen och trampade under sig jättemkt. Sen åkte jag hem åt och sen va det bara ut att fodra alla hästar.

Söndag: Vaknade vid halv 11 (sommartid) halv tio (vintertid) Sen åt jag frukost, latade mig lite, sen åkte jag till stallet och har varit där tills nu. Nu tittar jag på one tree hill!

Imorn så ska jag klappa vargar med konfan :D Uppdaterar imorn =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0