27 Oktober

Idag har dagen varit en berg och dalbana för mig. På morgonen fick jag världens blodtrycksfall.
Väldigt läskigt måste jag säga. Sen när jag kom till stallet var jag väldigt glad, jag och Linnea hade
väldigt kul måste jag säga. Sen helt plötsligt, från ingenstans så gick berg och dalbanan ner, väldigt ner. Jag kan inte göra så mycket åt saken, bara att fortsätta, och bara hålla tummarna för att den gå upp igen.
Ïalf, idag så möttes jag av en lerig ängel (a) <3 Men det gör inget, det är bara mysigt att stå och borsta. Sen red jag ut med Linnea och Fia. Det var en trevlig runda, även om jag hade min sluttande berg och dalbana. Var skönt att komma ut i friska luften.

Min skitiga häst (a)



Linnea (när vi hade väldigt roligt)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0