29 Oktober

Känslolös

Stallet idag, mys. Tog det väldigt lugnt idag, sen skrittade jag ut en sväng, tog rundan mellan hagarna.  Elvi blev jätterädd för ett par rådjur som kom, så hon fick panik och mer än hoppade åt sidan, hon flög åt sidan. Så jag ramlade av, hon tittade på mig ledsen men chokad, men jag klappade henne och sa att det inte gjorde ngt. Min lilla ängel, men nu var problemet att jag skulle ta mig upp igen (eftersom jag inte hade ngn sadel) men i hagen finns ju stenar, så det var ju tur det.
Jag har ont i nacken efter avramlingen, men inte så att jag inte kan röra den som tur är, sen kommer jag nog få ett blåmärke på låret. Hihi, min häst är världens sötaste. 
Sen så har jag och Linnea disskuterat vad jag och Elvi ska klä ut oss till den 7 nov, och vi har kommit på några idéer. Vilket jag inte kommer säga nu.  Det får ni veta nästa helg.
Nej, nu ska jag läsa. Avslutar med ngn bild på min Ängel.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0