31 Oktober

Idag är det lördag, men det kanske folk redan visste? Men jag ville bara berätta det. Idag började min dag redan kl halv 7 i morse. Jag hade utsläpp med Linnea, så jag var i redan vid halv 8. Släppte ut alla hästarna, la in middags hö, sopa och mocka åt Elvi och Filly (gjorde allt annat också, såklart) Jag och Linnea satt i klubbrummet med katterna, då Linnea säger.
Linnea till katterna: Det går en mask utanför mitt skåp som ni kan få äta om ni vill.
Jag: Men Linnea, maskar går väl inte? Dom krälar väl?
Hahaha, så sött.
Sen Kom hovslagaren till Elvi och några fler. Skönt att hon fick nya skor. Sen blev det en mysig tur i skogen.
Åkte hem, så nu ska mamma färga håret på mig.
Igår va jag även på stan med mamma, jag köpte en kofta på gina + ett par leggins =)
Imorn ska jag upp vid 4... orka... menmen, är man snäll så är man väl snäll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0