...

Måste bara skriva av mig!
Jag blir så trött på vissa folk ibland, jag brukar ändå vara en person som skiter i det mesta.
Men nu kan jag inte det.. Det har gått lite långt.
... om jag skulle skriva ngt opassande så ber jag om ursäkt redan nu, men jag står för vad jag säger och kan säga det!
Asså, folk som skyller ifrån sig... ackack. ska vi inte tala om.
Men jag ska vara tyst, så jag inte säger ngt opassande. Men ibland blir man så frustrerad, att det inte går att hålla igen!
Att vissa inte bara kan sköta sitt....
Menmen, tack, nu mår jag lite bättre. Inte för att jag skrev så mkt, men lite ialf...
vill bara SKRIKA!!!!!!!!!!!!!!!!! fanfanfanfanfanfanfanfanfanfan...................................

Tur att min Ängel finns. Vad hade jag gjort utan henne? Ingenting! Hon betyder så sjukt, otroligt mycket för mig så det inte sant. Hon är en Ängel utan vingar som kommit för att göra mig hel. 

Du gör mig hel.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0