17 september

ojoj, ännu en dålig uppdatering, men jag känner att det inte är så många som läser, så det finns igentligen ingen mening med att man skriver då, men gör det ialf.
I helgen är det LillaHageby =) Dom har väldigt många starter, så jag får hoppas att jag kan hinna komma en liten stund på konfaträffen som börjar kl 3 ( som jag defenitivt inte kommer att hinna till)
Nu har jag börjat min moppekurs ;) som endast är 3 dagar ;D väääldigt sköönt, måste jag säga. ska dit idag, och sen på lördag ( då vi ska köra ) 
Och idag om exakt en vecka fyller jag år :D det är väl en höjdare som man bara måste fira ;)

Menmen, nu ska man väl ta och fortsätta titta på tv en stund och sen göra iordning sen inför kursen då..
Ska uppdatera er om tävlingen och om jag hann till konfaträffen nästa vecka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0